En härlig fredag

Första inlägget, känns lite ovant, men något måste ju bli det första, eller hur?

Sov för första gången själv i källaren i mitt nya rum. Första natten invigdes i tisdags tillsammans med jocke, men gud så skönt det var att vakna ensam imorse och sätta på splitternya 32tums tvn. Det är en del saker som ska till innan rummet är helt finito, men det är helt klart beboligt.

Så, idag tänkte jag ta mig in till stan och fönstershoppa lite (kanske blir det något tillskott i garderoben) men jag ska försöka hålla mig tills imorgon då det blir shoppingtur med mamma, och det är ju aldrig fel.
Ska även klippa mig i eftermiddag, inte en dag försent.

Nej, vädret verkar väldigt fint idag, strålande sol, så nu ska jag packa ihop mig och sätta på mig glajjorna och dra in till stan. Bilder på rummet kommer upp ikväll. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0