Trash

Nu är det inte alls bra. Mobilen är inne på service och lånemobil nr2 är glömd hos jocke för tillfället.
Hörlurarna är sen någon vecka tillbaka lite krassliga så då orkar jag inte ens med iPoden.
Och sist men inte minst, DATORN ÄR INTE KLOK PÅ EN FLÄCK! Det är det allra värsta. Samma sak hände för precis ett år sen med min gamla stationära dator, men den här bärbara var väl typ bara från år 2005 eller så?!
Har virusskydd och allting, fattar inte vad som har hänt, arg blir jag.
Så det blir kanske inte allt för mycket blogginlägg nu på ett tag, eftersom jag isf får skriva från mammas dator, och den är ockuperad ofta.
Men håll tummarna för mig och mina prylar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0