The day

Jovars, det här känns ju riktigt bra!
Jag var redigt nervös inför matte nationella lär jag säga, men jag fixade ju det galant! Kändes det som iaf. Jag menar, hur svårt var den där andra delen med tärningarna egentligen? Jag fattade sambandet direkt. Första delen gick faktiskt också mycket bättre än vad jag hade trott.
Så, nu får vi hoppas på att resultatet blir lika bra som det kändes!

Långa lunchrasten hade vi efter det också, typ två och en halv timme. Åkte hem, åt och gjorde lite nytta. Tid är pengar och kunskap, så jag gjorde klart Strindberg på de där dötimmarna.
Så var även det avklarat.

Jag har fått som mitt egna lilla kontor här uppe i vardagsrummet. Radion går hela pluggeftermiddagarna, och jag har en perfekt lässtol. Får faktiskt mycket mer gjort här än på någon annan plats i huset!

     
Lässtolen           Radion                       "Arbetsbord"+dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0