Street i Söderhamn

Dagen börjar klockan 8.00, då jag stiger upp för att göra mig iordning för tävlingsdagen.
Klockan 9.00 sätter jag på tv:en så att Jocke ska vakna till.
Klockan 9.25, fixar mjölk och chokladflingor till Jocke och serverar på sängen.
Klockan 9.35, sminkar och fixar det sista och åker iväg för att plocka upp Rebecka.
Ca. klockan 12.00 dansar jag min första rond i star, men det gick väl inget vidare, men det gör ingenting.
Efter detta roar jag mig uppe på läktaren tillsammans med pappa och Jocke och tittar på alla finaler.
Josefine Lyrberg, tvåa i min klass, bara en prick kvar till superstar, inte illa ;)
Sen sätter paren igång, och där vettesjutton vad som hände, men vi gick inte vidare iaf.

UTVÄRDERING: Förutom det tråkiga resultatet så var tävlingen faktiskt väldigt bra organiserad. Stina, jättebra speaker, Mange dömde på sin egen födelsedag, mycket speglar och bra musik.

Ca. klockan 16.45 går bilen med Jocke, Rebecka och pappa hem mot Gävle.
En timme senare när alla är avlämnade så åker vi hem, jag duschar och fixar och pappa hämtade mamma från bussen (hon var lagledare) och de åker och köper mat från vagnen.

Sen drog jag iväg till valbo, och ja, gjorde lite av varje.

image14 
Sjal: Carlings
Skärp: Gammalt är det iaf
Blus: Åhlens
Jeans: Cheap Monday
Skor: Vagabond
Armband: Hemmagjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0