Såhära äre va...

...att det är april månad och man blir bombarderad med massa uppgifter i skolan samtidigt som danstävlingssäsongen kommit igång på riktigt. Så det blir inte mycket tid över till bloggen helt enkelt, vilket är ganska tråkigt. Men, jag ska absolut göra mitt bästa för att få igång bloggen, och efter april månad när skolan börjar bli lite mindre jobb så får jag förmodligen mer tid över.

Anyway, nu är alla nationella prov i svenska och engelska klara. Hittills har jag MVG på alla proven, men vetesjutton hur det gick på uppsatsen idag. Skrev om min iPod, haha.
Nu är det bara matten kvar som startar nästa vecka, inget jag ser fram emot direkt.
Aja, vem orkar läsa om dessa jobbiga prov? ;)

Kollar top model 9 just nu, och nu är väl reklamen förmodligen slut snart, så jag avslutar här.

P.S. Bilder på rummet kommer, jag fick min tavla i helgen så nu är det klart att fotograferas, grejen är bara den att då måste jag städa först.

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0