Red nails

Nu var det någon dag sen jag skrev eftersom blogg.se har bytt server.
Iallafall, har väl inte hänt alltför mycket de senaste dagarna.
Satte in gummisnoddarna i munnen igår, 4 st, det ömmar lite när man tuggar faktiskt.
Igår gjorde jag mamma glad och städade mitt sminkbord i badrummet,
och sen målade jag naglarna röda.
Btw, idag var det chicken bits, och vi hade en liten tävling.

Emma (12) - Britta (13) ... och Britta vann ;)

image9
                                        Photo: Ida Nilsson
Händer från vänster motsols: Emmas , Brittas , Mina, Erikas


Kommentarer
Postat av: idanilsson

det var ju åttan som vi knäppte det där kortet! ;) ... tänk vad längesen men ändå känns det som förra veckan :P

2008-04-06 @ 19:32:16
Postat av: karin

nej ida, jag använde inte rött nagellack i åttan, det där kortet knäppte vi i höstas ;)

2008-04-07 @ 16:54:01
Postat av: ida

nee... gjorde vi ? för jag tror att det var i den andra korridoren... :)

2008-04-15 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0