I've got the flow

För det första, i torsdags fick jag första delen av tandställningsprocessen.
Gjorde himmelens ont första dagarna men nu har det börjat lagt sig..

Sen igår, så fick jag tillbaka engelska NP i hör, läs och muntliga, och svenskauppsatsen,
och det blev ett mvg i allt. Det kändes riktigt bra. ;)

Sen på kvällen så bjöd Jocke med mig på bio, nämligen 21. Den var faktiskt oväntat bra. 
Dessutom, så var det 8-månadersdagen igår. Sen bar det hem för att packa väskan
till morgondagens tävling.

På lördagsmorgonen åkte vi iväg med buss till Falun (regionstävling) och dagen började
med lite disco. Det var inte spec kul, så jag åkte ut på en gång, men det var väl lika bra det.
Street'en gick det däremot bättre i, där jag kom trea i singel och gick upp i star och trea i par
(vilket kanske var lite halvdåligt). Men det tar vi igen.

Sen gick bussen hem mot gävle och jag sov hos Jocke.

Och nu är det söndag, och jag har precis kommit hem från valbo. Ska iväg på träning om två timmar.
Blev lite hastig helgresumering sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0