Gymnasiet tack!

Nej, nu är jag riktigt trött på grundskola och Stigslundsskola och hela alltihop, nu vill jag bara packa ihop mina saker och börja på Vasa, träffa nytt folk och byta miljö. Herregud, jag var ju nästan redo att börja gymnasiet redan det här året, hade någon erbjudit mig hade jag glatt tackat ja.
Men det har varit ett trevligt år det här, men skönt är det att det börjar lida mot sitt slut.
Var på sån där informationsträff på Vasa igår om SAM internationell, men jag visste redan det mesta tack vare pappsi. Kände knappt nån där, kunde skymta Jens och Falk och nåra från konfirm.
Men annars vare inga familiar faces.
Så, om det nu är så att nån ska gå SAM internationell till hösten, hör av er!

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0